Pagina's

dinsdag 2 oktober 2012

Verhuisdozen

Verhuisdozen stonden vandaag overal in mijn huisje. In totaal heb ik bijna 15 dozen gevuld met spullen die mee naar Frankrijk moeten via Nederland. chaosRond vier uur vanmiddag kwam Gunn Berit en John, een collega van me helpen om de Fiat Doblo en aanhanger te laden. Beiden zitten nu ook bijna mudvol. En nog is alles niet ingepakt. Dus inmiddels heb ik besloten om twee dozen met veel oude VHS banden maar het rijk van het afval te verwijzen. Ergens jammer maar ik realiseerde me ook dat ik in de afgelopen jaren geen enkel band heb bekeken. Dus waarom dan wel in de komende jaren vroeg ik me af? Verder zijn de koelkast, wasmachine, hometrainer opgehaald door de nieuwe eigenaar. Dus dat ruimt op. Ik ben zelfs zo fanatiek aan het inpakken geweest verhuisdoosdat ik bijna geen bord had om van te eten. Er is geen tafel meer. Dus een oude verhuisdoos van Jan van Duuren uit Leiden diende als dinertafel. Een doos die destijds vanuit Alphen naar Tromsø ging. En nu dus weer terug. Kan gek lopen als verhuisdoos.
Verder is de vriend van de nieuwe huis eigenaresse langs geweest. Tot mijn grote verbazing en blijdschap vond hij het prima om heel veel dingen te laten staan en niet naar de schroothoop te brengen. De nieuwe eigenaren zijn overigens erg blij met het huis. Ze hebben twee husky slede honden. Dus de tuin is ideaal voor deze honden zeker als je bedenkt dat ze nu in een flat wonen. En uiteraard zijn de nieuwe eigenaren onder de indruk van het uitzicht. En dat is ookschittenernd. Nog even een foto genomen terwijl ik zat te eten aan mijn verhuisdoos van de volle maan en de fjord waar ik sedert 2005 heb gewoond. Mooi toch, ....maar ik ga toch weg :).
uitzicht

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Pas op met weggooien (VHS banden), want als pensionado (lijkt mij) heb je juist nu de tijd om oud beeldmateriaal te gaan bekijken! Toch?
Een fijne. relaxte oude dag toegewenst in la douce France. Ik hoop af en toe mee te mogen genieten.
Marjolijn

Anoniem zei

Wat een opruiming, mooi dat de nieuwe eigenaar nog wat items over wil nemen. Alles mee in 15 dozen zou ons nooit lukken. Misschien de oude banden maar met de Noorse post versturen? Succes deze week!

Wino en Natasja