Pagina's

maandag 15 oktober 2012

Wespennest

Een paar weken geleden maakte Ray de dak-aannemer me er attent op dat er een wespennest zou zijn onder de dakpannen waar hij het pur aan het wegsnijden was. Ik had van de zomer al geconstateerd dat er bij de dakrand veel wespen verkeer plaatsvond. Vandaag kreeg ik bezoek van het eenmansbedrijfje Allo3D. In hun folder werden alle insecten genoemd die ze bestrijden. Zo ook 'punaises de lit'. Dus als jullie punaises in je bed hebben kun je ze bellen. Het is maar dat je het weet. De vriendelijke jonge Fransman van Allo3D kon echer geen Wespen pakenkele wesp ontdekken. Hij heeft voortdurend lopen turen, onder het dak gekeken en bij de achtergebleven pur. Er was maar één conclusie de wespen hadden het er niet naar hun zin en zijn vertrokken. Dus de uitrusting om de wespen te bestrijden dat al klaar was gelegd op de vlonder kon weer meegenomen worden. Wat restte was het betalen van een klein bedrag voor de voorrijkosten. Mats shirt2Einde aktie van vandaag.
Verder heb ik nu de eerste Ikea kledingkast in elkaar gezet. Morgen nummer twee, dan met elkaar verbinden en verder inrichten. Zo doe ik elke dag een klusje. Vanochtend boodschappen gedaan bij de SPAR in Saint Severin. De aangeschafte gaskachel voor in het woongedeelte doet het goed. De temperatuur is nu ook daar lekker. Ik kreeg ook weer een mooie foto van Mats die ik jullie niet wil onthouden. Hier zit hij op de bank in zijn mooiste shirt. Hij zit echt te stralen. Daar wordt toch weer vrolijk van en dat was ik al. Dus dubbel vrolijk.

1 opmerking:

Anoniem zei

J.B.Wanneer je last hebt van wandluizen kun je alsnog monsieur Allo3D bellen,hij helpt je ervan af!Wees echter altijd voorzichtig met punaise"s,zeker in bed.Groet,Neel