Pagina's

dinsdag 5 maart 2013

Zonsopgang 5 maart 2013 Pillac

Ook vanochtend ben ik opgestaan om de zonsopgang te zien en te Zonsopgang 5 maartfilmen. In tegenstelling tot gisteren was het helaas bewolkt en was de zonsopgang minder ‘spectaculair’.
Ik heb de video opgenomen met mijn HD camera en bij montage de snelheid zo’n dertig keer verhoogd zodat het hele filmpje nu ongeveer 45 seconden duurt. De gebruikte muziek (Inner ohm) is van Biosphere. Een muziek groep uit Tromsø die al jarenlang zeer mooie en goede electronische muziek maakt. Vaak mysterieus. Geniet van het mooie ochtend moment zoals ik het een aantal uren geleden ook deed hier in Pillac.

1 opmerking:

Anoniem zei

J.B.verdorie,was die zon nu maar zonder bewolking opgekomen!ZITTEN WIJ ER MORGEN OOK MEE.Het was juist zo mooi-lente-weertje 12 graden,toch niet zo gek in de Hollandse polder.Ik ben heerlijk in de tuin bezig,die uit z'n winterslaap te halen.Overigens mijn complimenten voor je actuele blogFiets je nu elke dag?k'vond de waterbergingen zo leerzaam,ik lees het graag,wat in je omgeving gebeurd,Ga zo voort,groet Neel