Pagina's

woensdag 9 januari 2013

Effe terug

Afgelopen maandag heb ik samen met Jurgen zitten werken aan de editting slateboard studio met joopvan de video film over een EU project. De film heeft een leuke dynamische aktie bij de opening, Het gebruik van de ‘crane’ die Jurgen aangeschaft heeft draagt daar zeker aan bij. Verder opname in hartje Brussels met een imposant gebouw hetgeen het ook altijd goed doet. Dus ik ben craneeffe terug voor een weekje in Nederland voor een aantal zaken. Net als in Nederland is het ook koud in Pillac. Het kwik komt buiten niet boven de 11-12 graden. Binnen is het in mijn video studio lekker warm te krijgen. Maar in woonkamer niet echt goed warm ondanks gaskachel en het hout in de open haard. Dus daar moet ik nog eens een oplossing op zien te vinden. Inmiddels heb ik een wasdroger en HD Sony TV aangeschaft. Geeft best wel een lekker luxe gevoel en het is nuttig ook. Nu ik in Nederland was kon ik bij Ikea (sorry Arienne) ook de juiste telefoon2kast vinden voor in de slaapkamerr bergerie zodat gasten hun kleren netjes kunnen op hangen en ook eventuele ander zaken kunnen opbergen. En als laatste nieuwtje: ik heb een rode telefoon (ook geschikt voor rechtstreeks contact met Obama) in het huis in Pillac, een special edition van Swisscom. Daarmee ben ik nu makkelijk op een vast nummer bereikbaar voor familie en vrienden. Het is een mooi vorm gegeven exemplaar en uiteraard draadloos. Dus scheelt mij rennen van mijn studio naar beneden om de bestaande niet draadloze telefoon op te nemen.

Geen opmerkingen: