Pagina's

vrijdag 18 januari 2013

Roep de rayonhoofden bij elkaar

Ik heb hier in Pillac opdracht gegeven om alle Zwembadwater bevrorenzwembad rayonhoofden bij elkaar te roepen. Het ijs in mijn zwembad heeft al een dikte van een paar mm. Ik ben van plan om een elf zwembaden tour te houden. Start en finish op Les Cotes. Ik hoop dat Wim en Tineke ook meedoen. Deelnemers moeten dan wel klunen van zwembad naar zwembad. Onderweg koek en zoopie of Joopie. U zegt het maar! Kortom koud buiten. Dus weer houtbalken zagen voor open haard. Langzaam maar zeker wordt woonkamer leger omdat ik alle verhuisdozen naar de zolderruimte aan het verplaatsen ben. Verder kan ik U melden dat het nieuwe stoom strijker als een tierelier stoomt. Dus overhemden, T-shirts en onderbroken vanaf nu vouw- en streeploos in de kast. Is er nog meer gekkigheid te melden?. Nee, behalve dat de door mij waargenomen open haard in een buitenmuur in Aubeterre (zie blog gisteren) natuurlijk niet echt was. Het was de reflectie van de pizza oven van het restaurant in de ruit waardoor ik naarbuiten keek. Maar het leek wel net echt. En ik had dus niet teveel gedronken. Tenzij er in het bronwater van tegenwoordig ook al alcohol zit.
Pizza ovenRaam

 
 
 
 
 



Vandaag ook de her-ingedeelde en nu volledig ingerichte video studio met de video camera vastgelegd. Ik heb onder het videootje een mooi muzieknummer ‘Sangen om fyret ved Torehamn’ van Kari Bremnes gezet. Schitterende Noorse zangeres die ik ook live heb zien optreden in Tromsø. Ik hoop dat Youtube daar maar niet moeilijk over gaat doen. Verder uploaded in HD. Laat me weten indien jullie filmpje niet kunnen bekijken.
 
Ik laat jullie nog weten wanneer ingeschreven kan worden voor de 11 Zwembaden schaats tour.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Goedemorgen, heb je studio zojuist bewonderd, ziet er goed uit. Muziek ook mooi. Ik was gisteravond samen met zus naar Castellum (optreden van 'popprofessor' Leo Blokhuis met Ricky Koole (zangeres) genaamd Buitenstaanders). Was onderhoudend leuk. In Nl wordt weer sneeuw verwacht).
Groet, Marjolijn

Anoniem zei

tJB.meld me bij voorbaat af voor de 11-zwembaden-tocht der tochten.Kan niet klunen met krukkerige knieen.Bij een zwembad heb ik nudistische neigingen.Slechte conditie's voorwaar !Groet,Neel.P.S,prima ingerichte studio,dat belooft wat.