Pagina's

dinsdag 15 januari 2013

Zonnig maar fris

Naar ik heb begrepen was het vandaag verkeers chaos in Nederland door houthaardde sneeuwval. Gelukkig was ik voor deze sneeuwval weer terug met de camper in Pillac. Maar ook hier is het behoorlijk fris alhoewel zonnig. Maar het blijft lastig om in de kamer een aangename temperatuur te krijgen. Temperatuur met gaskachel en houthaard aan komt net tot 12C. De houthaard brandt volop en ik ga regelmatig hout zagen. Ook ben ik maar eens begonnen om alle verhuisdozen een voor een door te lopen en op te ruimen. Ik zal ook de njoop, marjolijn en tiaodige dozen op zolder opslaan tot het hele huis gereed is. Ook kreeg ik deze week nog een aantal fotos van afgelopen zomer toen Marjolijn en Nelemarie er waren. Op een van de fotos staan Marjolijn en  ik toen we aan het vloerbedekking leggen waren in de videostudio. Neel wist ons vanuit het video studio raam op de gevoelige plaat vast te leggen met in ons midden Tia. Die had het boven ook lekker naar haar zin. Ja, dat waren nog eens warme zomerse temperaturen.
Gisteren kreeg ik ook nog reactie van DirectDesign op de kapstok perikelen..De leverancier en producent van de kapstok gaf ruiterlijk toe dat het mis was gegaan. Logisch natuurlijk en de producent zal met hoogste spoed de juiste kapstok afleveren. De kapstok die ik ontvagen had was een oud model en mag ik voor gratis voor niks houden. Nou dat is een aardig gebaar. Dus die kapstok gaat terecht komen in de bergerie. Zo zie je maar weer. Elk nadeel heeft zijn voordeel is ook hier weer van toepassing.

1 opmerking:

Anoniem zei

J.B.Het is ook een grote ruimte om te verwarmen !! Een electrische radiator op wieltjes is misschien een idee,overal inzetbaar.Ons lieve vaderland is ontwricht door sneeuw-val:ruim 1000 k.m. file in de ochtend-spits en we zijn er nog niet!Komt meer.Groet,Neel.