Pagina's

donderdag 17 januari 2013

Herindeling video studio

Gisterenavond laat heb ik het ei gelegd om mijn video studio te herindelen. Toen ik de verhuisde Studio herindelingapparatuur (PC, laptops, monitors, webcams,  recorders etc) op de lange werktafel ging plaatsen bleek alras dat de achterkant van tafel een wir war van kabels zou gaan worden. Beslist niet aantrekkelijk om aan de achterkant van de tafel nog te zitten of tegen aan te kijken. Dus ik heb de hele werktafel nu naar de raamkant geschoven. Daardoor meer ruimte gekegen bij binnenkomst in de studio. De rest van deze dag heb ik me bezig gehouden met het maken van de goede aansluitingen van kabels, herinstalleren van programmas en uitpakken van wat dozen. Onder het genot van de DVD arbeidsvitaminen (Adele, Golden Earring, Cuby and Blizzards etc.) afgespeeld via de HD Sony televisie en het geluid via de bouw soundblaster was het aangenaam werken.
Inmiddels heb ik na tot driemaal klagen bij de Søppeltaxi in Oslo een toelichting gekregen op de rekening voor afvoeren van mijn huisafval in Tromsø na ontruimen van mijn huis. In feite geen toelichting maar ik krijg nu een nieuwe rekening die 40% lager ligt. En terecht! Men had mij belast voor gemiddeld 75 kg / m3 afgevoerd afval. Typsich geval van niet correct laten we het daar maar op houden. Het idee van Søppeltaxi was leuk maar het management van het bedrijf is weinig professioneel is mij wel gebleken. Vanavond heb ik mezelf getrakteerd op een etentje in de Tappazeria in Aubeterre. Ik was de hele avond de enige gast. Dus ruimte voor een leuk gesprek met de eigenaren. En de pizza was heerlijk. Toen ik uit het raam van de Tappazeria keek zag ik dat in de buitenmuur aan de overkant van de straat een open haard brandde. Of was het bedrog?
Raam

1 opmerking:

Wim en Tineke Ellenbroek zei

Hoi Joop, mooi weer zo'n verhuizing, je moet sommige dingen eerst ervaren. Maar is het raam nu rechts of links van de tafel?
En, een brandende muur? wat had je al gedronken? :-)
Gr. Wim.