Pagina's

maandag 2 december 2013

65+

Gisteren werd ik dus 65. Terwijl ik samen met Joosje rustig in la Luna van het buitenuitzicht zat te genieten hoorde ik gerommel aan de buitendeur. En daar kwamen Natasja, Wino, Marjolijn, Nelemarie, Jan en Arienne als feesttrein aan een lange 65 slinger naar binnen. Femke, Edgar en kleinzoon Mats arriveerde iets later. Ietwat verbouwereerd stond ik te kijken. Dat had ik in het geheel niet verwacht. Joosje had het allemaal georganiseerd. Dus daar zat ik te genieten van zoveel belangstelling en weer mooie cadeaus. En na het genieten van een lekker taartje met koffie waarbij Mats een kaarsje probeerde uit te blazen werd het glas geheven. Verder konden we in de loop photovan de dag ons ook te goed doen aan de meegebrachte lekkernijen. Een ieder had daarin zijn bijdrage geleverd. Mats liet zich ook weer van zijn vrolijke en nieuwsgierige kant zien. Hij deed zijn uiterste best om ook de roltoeter uit te blazen. En hij deed zijn best om zijn moeder in het fotografie voetspoor te volgen. Kijk maar naar het videootje. Het was een heerlijke dag. Met dank aan iedereen die er was en aan Joosje die het geheimpje zo goed kon bewaren. Ook dank aan een ieder voor de felicitaties per Facebook, email of briefkaart. Dus we zijn nu vandaag aangeland op de eerste 65+ dag. En ik eet vandaag nog een stukje marsepein taart die overgebleven is van gisteren toen het 65 was.

2 opmerkingen:

Marthy zei

Joop, van harte met je 65ste. Je feest zag er gezellig uit met lekker eten. En Mats is een heerlijk ventje!

Wim en Tineke Ellenbroek zei

Hoi Joop, gemist, sorry. Vanuit Eindhoven alsnog van harte gefeliciteerd. En succes met je herstel.