Pagina's

woensdag 18 december 2013

Selfies

Selfie is gekozen tot woord van het jaar 2013. Selfie betekent een Joop selfiezelfportret gemaakt met een digital camera van je mobieltje en is gebruikelijk genomen in een wat schuine stand.  Recent stond de selfie weer in de belangstelling toen Obama op begrafenis van Mandela van zichzelf een foto maakte. Hierbij dan mijn zelfportret vanochtend genomen in la Luna. Het is duidelijk. Ik moet me maar weer eens scheren. Dat is er nog steeds niet van gekomen. Vrijdag aanstaande krijg ik ook nog een Knappe-Kappers knipbeurt. Dan ben ik Kerstmis proof voor wat betreft de uiterlijke kant. Ik doe in deze blog oenkelok nog een selfie bij van mijn enkel van twee dagen geleden. Het lijkt wel of ze bij mijn knie operatie ook mijn enkel eventjes onder handen hebben genomen. Maar het gaat in feite om bloeduitstortingen die vanuit mijn knie langzaam naar beneden zakken volgens mijn fysiotherapeute. Ik heb van haar ook nog een pakketje extra  oefeningen meegekregen voor de komende Kerstperiode. Kan ik tijdens het Ikea muisdinerkerstdiner mijn rechter knie buigen en strekken. Dus het wordt een actieve Kerst. Tot slot een selfie van een lading knuffeldieren die bij Ikea in Delft  door het decoratie team bij elkaar gezet waren aan een soort ontbijt tafel. Ik vond het wel een grappig gezicht. Dus die krijgen jullie nog als extraatje. 

1 opmerking:

Anoniem zei

Taxi Burggraaf is morgen op tijd om je op te halen voor o.a. een kappersbezoek.