Pagina's

zondag 22 december 2013

In de spiegel kijken

Kijk eens wat vaker in de spiegel was enige tijd de slogan van kappers. Op Arienne, Joop en Marjolijndie manier probeerde men klanten naar de kapper trekken. Behalve dat ik een wat bleek neuzig bekkie zag van mezelf toen ik in de spiegel keek was duidelijk dat mijn haar onderhanden genomen moest worden. Het was heerlijk om eerst een intense hoofdmassage te krijgen bij het wassen. Daarna werden mijn lokken vakkundig geknipt. Wenkbrauwen weer gekort en zag ik er met wat gel in het haar er weer ‘fris’ uit. De kapster houdt bij het tonen van het eind resultaat als altijd de spiegel zodanig dat je Mats geknipthet kalende gedeelte minimaal ziet. Niet dat ik met mijn kaalheid problemen heb. Daarna nog even een otofoto (Kees van Kootens alternatieve woord voor selfie) van mij met de Zusjes (Arienne en Marjolijn) zodat het allemaal weer vastligt voor het nageslacht. Ook Mats bleek recent naar de kapper geweest te zijn met zijn moeder Femke. In Nicole’s kapsalon werd hij geknipt. Hij onderging het allemaal wat gelaten als ik naar de foto kijk. Grappig dat kuifje blonde haartjes overeind. Vandaag kan ik het Bloemeneindresultaat zien. Mats komt dan met Femke en Edgar bij mij op bezoek in la Luna. Ook Natasja en Wino komen. Dat gaat dan een leuke middag worden die uiteindelijk afgesloten zal worden met gourmetten. Feestelijk dus net als de mooie bloemen waarvoor Joosje had gezorgd. Die kan er helaas vandaag niet bij zijn. Maar dat halen we nog wel een keertje in. Het is toch al een feestdag omdat vandaag Joosje jarig is. Zijn we weer even jong :). Van harte gefeliciteerd en veel plezier vanmiddag bij Mo's cafe en optreden van Marlies Angels.

Geen opmerkingen: