Pagina's

dinsdag 24 december 2013

Familie diner

Gisteren heb ik mijn Adobe Photoshop en Première Elements geüpgraded Joop profile facebook december 2013naar versie 12. Dus ben ik weer voor een jaartje bij. Vannacht toen ik weer eens de slaap niet kon vatten heb ik daarom mijn otofoto van mijn blog van een paar dagen geleden maar eens wat bewerkt. Blijft leuk werken met lagen, het isoleren van lagen, toepassen van blur of andere filters. Resultaat is nu de nieuwe profiel foto  op facebook. Ook het video edit programma Première kon ik meteen gebruiken bij de video over het Familie diner van afgelopen zondag in la Luna. Op die dag arriveerden rond vier uur Edgar, Femke, Mats, Natasja en Wino. Mats was net van zijn autoslaapje wakker geworden. Na wat acclimatiseren nam hij het initiatief om mij steeds mijn stokken aan te reiken die ik gebruik bij het lopen.Mats gourmet kleiner Daarna was zijn speelgoed aan de beurt. Allerlei autootjes met geluid, het Jip en Janneke memory spel en de vele puzzels in allerlei formaat werden een voor een afgewerkt. Inmiddels werd de tafel werd gedekt. De kids hadden gezorgd voor allerlei heerlijke ingrediënten om te kunnen gourmetten. Wino wierp zich op als opper-gourmet kok. Het was een gezellig gesmikkel. Een boekje lezen met Natasja (Tante Tasja zoals hij op dit moment zegt) was een extra toetje als afsluiting voor Mats. Vervolgens ging Mats nog even met mijn hulpartikel wat uit proberen maar daarbij kon hij mijn assistentie wel gebruiken. Wil je het meebeleven kijk dan nog even naar de korte video impressie. Heerlijk toch zo'n familie diner.

1 opmerking:

Emie zei

Wat een machtig mannetje die kleinzoon!