Pagina's

dinsdag 31 december 2013

Laatste dag 2013

Nog een kleine 14 uur ben ik verwijderd van het nieuwe jaar 2014. Dus na alle TV jaar overzichten van de beste sport prestaties, politieke gebeurtenissen, photo (3)de top 2000 etc. is het mijn beurt om nog naar even terug te kijken naar 2013.
De eerste maanden van 2013 stonden veel in teken van het beter leren kennen van Joosje. We waren met elkaar in Gouda of in Pillac en omgeving. Uiteraard onze 3 weekse voorjaars camper reis naar Portugal dient hier gememoreerd te worden. Dat was echt een topper! Veel beleefd en gezien met heerlijk Portugees eten en wijntjes.
De zomer 2013 in Pillac was heerlijk met veel, heel veel zon en tal van van fijne bezoeken van familie en vrienden aan mijn leefplek in Frankrijk. En uiteraard was mijn Noorse hond Tia in de zomer bij me. Verder werd mijn Pillac paradijsje nog fraaier photo (1)met een vernieuwde badkamer, inrichting van de woonkamer en een nieuwe garagedeur. En niet te vergeten de prachtige wilde bloementuin kwam tot volle bloei. Ook was het genieten van het culturele leven 's zomers in de Charente en in Nederland. Verder het hele jaar genoten van Mats, mijn kleinzoon. Een echt lief ventje die de wereld aan het ontdekken is. Het geeft een enorm warm gevoel om mijn kinderen Natasja en Edgar samen met hun levenspartners midden in het leven te zien staan. En van het leven te genieten. Ieder op hun eigen manier.
De laatste maanden van 2013 gingen langzaam maar zeker meer in het teken staan van mijn knie operatie en alle photo (4)voorafgaande acties. Eindelijk was het dan zover in December. Nu zit ik nog midden in de herstel periode. De steun en belangstelling van familie en vrienden is onontbeerlijk gebleken om daar doorheen te komen. Maar bovenal was Joosje mijn steun en toeverlaat.
Mijn 65ste verjaardag ging ook niet onopgemerkt voorbij. Het definitief stoppen met werken en te mogen gaan genieten van pensioen en AOW is tot nu toe een aangename ervaring. Het jaar 2013 was een jaar om met trots en plezier op terug te kijken en nu op naar 2014!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

J,B.het is 24 uur later,dat ik je Jaar-overzicht lees.Het blijkt een liefdesverklaring te zijn aan de wereld rondom je.Mooi man,goed een tevreden mens te zijn.Hou de vaart erin:alle goeds voor 2014!H,G.van Nelemarie

Marthy zei

Joop, hoop dat 2014 je alles brengt waar je ook in het vorige jaar zo gelukkig mee was.