Pagina's

woensdag 17 februari 2016

Bar en boos

Zo zou je wel de afgelopen week kunnen omschrijven. In eerste plaats heel heel veel regen. Dat leidt op sommige plekken tot overlopende beekjes, die normaliter nauwelijks water bevatten of droog staan. Ik zat gelukkig hoog en droog maar onderaan de weg bij mijn huis was het verschil goed te zien. Tussen de volgende twee fotos zit een dag.water 1water2








Afgelopen zaterdag was het dan zo ver. Een echte ruilbeurs voor kleren en boeken bij Cafe Pluche. Volop aangekondigd via de bordsociale media. Op de weg naar het Cafe kwam ik hier en daar ook roadsigns tegen zodat bezoekers makkelijk het Cafe zouden kunnen  vinden. Het was een gezellige bijeenkomst waarbij ik helaas moest moet constateren dat het aantal externe bezoekers mij toch wat tegenviel. Maar alla dat mocht de pret niet drukken en rond half een ging het aanwezige publiek gezellig aan het brood, de kaas en uiteraard wijn. En zo kachelde deze activitiet naar het einde. Hieronder nog een video verslag.
In de avond was er nog een algemene leden vergadering. Daarvoor was wel ruime belangstelling. Uit het overzicht van de aktiviteiten in 2015 dat we als Cafe Pluche al behoorlijke stappen vooruit zijn dankzij een grote groep van vrijwilligers. Ook de burgemeester van Comberanche en Epeluche waar ons sociale Cafe is gelokaliseerd sprak haar waardering uit voor onze inzet. Helaas voor mij liepen de dagen erna iets minder plezierig door een opgelopen voedselinfectie vermoed ik. In 1-2 dagen ruim 1.5 kg aan gewicht verloren door u weet wel. Geen pretje allemaal. Gelukkig nu weer boven Jan met veel slapen. Inmiddels is ook het weer omgeslagen naar behoorlijk vorst ‘s nachts (-4C) en overdag blauwe lucht met zon. Inmiddels al weer een video met wat animatie werk gemaakt voor een aanstaande Poolse avond bij Cafe Pluche. Wil je weten wat er op het menu staat kijk dan naar deze video.

1 opmerking:

Marthy zei

Wat kan dat water snel stijgen Joop. Dat maken we hier ook vaak mee. Indrukwekkend.