Pagina's

dinsdag 7 augustus 2018

Verwondering

Deze week maakte Facebook me attent op een foto die ik al weer vier jaar IMG_0835geleden op FBook had geplaatst. Ik verwonderde op de grote verschillen die ik zag en jullie natuurlijk ook zien tussen deze foto en die ik recent een paar weken gelden maakte van Mats toen we bij de bakker geweest waren. Mats is nu al bijna 7 en echt al een heel groot lief kereltje.

De tweede verbazing is mats 2018het feit dat ik geconstateerd heb dat nu elke week op dinsdag de vuilnisauto bij op mijn oprijlaan komt keren. De reden is dat de vuilnisauto niet bij boer Petit zo’n 800 meter verderop kan keren. Daar staan de vuilniscontainers waar ik nu regelmatig mijn vuilniszakken naar toe moet brengen. Toch wel een beetje van de zotte. Bovendien is de oprijlaan capricemijn prive terrein en dat mag je maar niet zo ongevraagd betreden:).

En de laatste verwondering is het creatieve denken van sommige marketeers. Ik ben nogal gek op de zachte Franse kazen. Caprice is zo’n gemakkelijk lekker Frans kaasje. Die kun je nu ook aan de rol krijgen en die rol is slim verdeeld in plakken. Bij elk plak zit er een wikkel omheen met daarop een aanmoediging om het stukje kaas te eten. En zoals je ziet kan je de hele dag wel van die kaas eten.

kaaskaarten.

Geen opmerkingen: