Pagina's

woensdag 28 juli 2010

A day in a camper life

als variant op de oude Beatles song a day in a life. Gisterenavond van het camping menu van Tineke genoten met Hans, Caro, SONY DSC                     Jos, Freddy en Gunn Berit en ondergetekende. Voor Hans en Caro was het hun ‘laatste ‘maaltijd hier op de camping. Vanochtend vertrokken zijn met hun caravan richting Nantes voor nog een weekje op een naturisten camping. Aanvankelijk was er geen plaats maar bleek later toch van wel. Ik heb hun adres nog gekregen voor een eventueel bezoek wanneer ik eens in Nederland ben.

Verder was ik vandaag in afwachting van telefoontje van garage voor omleggen nieuwe voorbanden. Maar om 16.00 nog steeds geen telefoontje. Bij navraag door Wim bleken de nieuwe camper banden er nog niet te zijn. Dus we wachten maar even af. Verder kwam Gunn Berit er achter dat Herman al vrijdag avond arriveert in plaats van zondag. Dus het zou wel mooi zijn als de wisseling van de banden voor die tijd plaatsvindt.

SONY DSC                     Bij het shoppen kwam ik voor mij althans nieuw product tegen van Boursin. Je weet wel van de slogan’ du vin, du pain en du Boursin’. Ze leveren nu blokjes boursin in verschillende kruiden als aperitiefje of als een onderdeel voor salades. SONY DSC                     Het product wordt in een mooi design box aangeboden. Na afhalen dekseltje en een aluminium folie (product is onder gas verpakt) vind je in de box een SONY DSC                     groot aantal kant en klare hapjes. En lekker zijn ze dat kan deze lekkerbek jullie mee geven. Ik vind het wel een innovatief product.

SONY DSC                     Verder heb ik ook het genot nu van een nieuw type ‘handvat’ voor de aluminium pannetjes. Veel comfortabeler dan de ouderwetse die geen geïsoleerd eind hadden. Dus nog een verbetering in a day of life in a camper. Het is maar dat jullie het allemaal weten.

Geen opmerkingen: