Pagina's

zaterdag 31 juli 2010

Herman is aangekomen

De Norwegian vlucht van Oslo naar Bordeaux was voorbeeldig op tijd. Dus rond 22.00 stond Herman in Bordeaux te wachten op zijn bagage. Dat duurde even maar rond 22.30 was het zover dat hij begroet kon worden.



Daarvoor hadden we in een vis restaurant in de buurt van de luchthaven goed gegeten. Ik had na een vissoep tong als hoofdgerecht. Gunn Berit zat weer aan de mosselen nu Indian style met als voorgerecht St Jacobs schelpen. Op de reis heen hadden we eigenlijk geen geschikte camper plekken gevonden voor een stop tijdens de terug reis. Dus uiteindelijk hebben op de camperplek in St Severin gestaan. SONY DSC                     Een mooie plek geschikt voor twee campers die vorig jaar gerealiseerd is op een rustige locatie in het dorp. Prima in de schaduw. Alle gemakken zijn er (elektriciteit, afval loospunt). Ik ga de plek ook aanmelden bij de de Nederlandse Kamperauto Club waar ik sedert dit jaar lid van ben geworden. Zij brengen een prima gids uit waar alle camperplekken zijn in Europa.

Nu Herman er is kan de derde fase in mijn vakantie beginnen. Eerst was ik alleen met Tia, toen kwam Gunn Berit en nu is Herman er. Er volgen een paar fasen voor ik weer terug ben in Tromsø eind Augustus.

1 opmerking:

Anoniem zei

Hi Joop, via Neel gehoord dat Jan en Arienne vrij impulsief donderdag j.l. vertrokken zijn naar hun huis in La Roche Canillac. Goed aangekomen. Franse timmerlui zijn nu bezig aan de garage deuren
Mogelijk zien Keba en ik dat ergens in de week van 21-28 augustus.
Warme groet, Marjolijn