Pagina's

woensdag 14 juli 2010

Nationale feestdag geruisloos voorbij

14 juli de nationale feestdag voor de Fransen. Nou ik heb er niet veel van gemerkt. Oorzaak ik ben de hele dag op de camping gebleven. Het slechte weer dat gisteren was voorspeld is uitgebleven. Wel was het vandaag de hele dag wat bewolkt en in begin middag was het beter om in de camper te zitten. Einde van de middag was er weer wat zon met wolken. De lekkage die ik dacht te hebben in de badkamer was gelukkig te wijten aan de losse slangkoppeling. Dus opgelost. SONY DSC                     Vanmorgen toen ik koffie aan het zetten was bleek Tia de kans waargenomen te hebben om in mijn stoel te kruipen. Ze keek me aan met haar onschuldige ogen in de trend van ‘Ik weet van niks’. Dus ik heb voor haar een eigen stoel gemaakt met daarin haar kleedje vanuit de reis kooi. Morgen ga ik op pad naar Edgar en Femke die in de buurt van Sarlat zitten. Wel even een stukje rijden maar dat is een welkome afwisseling. Verder niets te melden. Twee camping gasten met caravans vertrokken. Een nieuwe caravan gearriveerd. Dus zo verliep de 14 juli voor mij geruisloos.

1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi Joop, eerst vanuit Noorwegen, nu weer vanuit NL volgen we je blog. Noorse aardbeien waren inderdaad smullen hoor! groeten aan Edgar en Femke.

veel groeten van Natasja en Wino