Pagina's

woensdag 18 augustus 2010

Een beetje op werk voorbereiden

Zoals voorspeld het weer was vandaag wat regenachtig. Dus maar gebruikt om wat email werk te doen en mijn agenda voor September eens door te nemen. September wordt een drukke maand naar het zich laat aanzien. Gisteren avond zijn nog twee ‘pelgrim wandelaars’ op de camping aangekomen. Zij hebben hun wandeling naar Santiago de Compostella in 32 dagen afgelegd. Een afstand van bijna 850 km. Iets meer dan dat ik gelopen heb in de afgelopen 32 dagen :). Vandaag kwamen nog twee kampeerders erbij. In totaal nu twee tenten, drie caravans en mijn camper op Domaine Le Portrait.

Boot Femke Het is me nu eindelijk ook gelukt om de foto's die Femke gemaakt had tijdens haar bezoek met Edgar aan Tromsø te downloaden. Schitterend van kwaliteit en een aantal ook mooie compositie foto's. Rechts een foto van een zeer oude bijna vergane boot die een paar honderd meter van mijn huis in Tromsø ligt. En hieronder nog een foto van Edgar en mij uitkijkend over Tromsø op een zeer koude dag.

Edgar en JoopDus ik heb ook de moeite genomen om van alle foto’s meteen maar een videootje van te maken. Meer werk van Femke vinden jullie op haar website Femke Koenen Fotografie. En hier de video.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Erg leuk, ik heb er nog meer, zal ik binnenkort een keer naar je doorsturen.
Fijne dagen nog en een goede terugreis alvast.
Groetjes Femke & Edgar

Joop zei

Hei Femke en Edgar,

Leuk om nog meer fotos te ontvangen. Laat maar weten wanneer ik ze van FTP site kan halen. Groet vanuit een zonnig St. Severin.

Joop