Pagina's

maandag 9 augustus 2010

Route VTT

Herman kon een schitterende vrijwel nieuwe mountain bike huren SONY DSC                     op de camping van Wim en Tineke. Maandag stond een hernieuwd bezoek aan de crêperie in Aubeterre op het programma. Maar nu voor Herman en Gunn Berit op de fiets naar het dorpje via een schilderachtige route. Ik offerde me op :) om bij de camper te blijven met Tia. Er zijn in totaal 8 VTT routes uitgezet in dit gebied van verschillend kaliber (afstand, zwaarte).Herman stop In totaal hebben ze ruim 26 km afgelegd. Het weer was er goed voor. Wat bewolkt maar een redelijke goede temperatuur. De fiets tocht voerde ze langs velden en wegen. Het grootste hoogte verschil om te overbruggen was 475 meter. Dus onderweg was het nodig om af en toe een korte stop te maken om wat te drinken. Ik nam de kans waar om een diepte interview af te nemen direct na de aankomst na de laatste klim op de camping. In bijgaande video het resultaat met Nederlandse sub titels.

Sinds zondag ligt het internet eruit als gevolg van een algemene stroom storing op de camping. Maandag was er even toegang tot internet maar de rest van de dag zij we er van verstoken geweest. Dus het bijhouden van het blog ondervindt wat vertraging. Afgelopen dagen heb ik een nog wat rond gebeld in de familie en kennissen kring om te polsen hou het hier en daar gaat. Beide Jannen Teske zijn een jaartje ouder en wijzer geworden. Bij Neel waren Marjolijn en Keba op bezoek en zaten uit te buiken na het lekkere eten bij Neel. Marjolijn en Keba gaan over een week op vakantie naar Parijs. Bij Henk en Bets ging ook alles zijn gangetje. Ik hoop dat Wout weer snel in een betere conditie zal komen. In ieder geval leuk dat Wout en Joke mijn blog volgen. Een dezer dagen zal ik Natasja en Edgar weer eens bellen.

Geen opmerkingen: