Pagina's

dinsdag 17 augustus 2010

Weer alleen

Vandaag heb ik Gunn Berit en Herman naar Angouleme gebracht. Ze blijven daar vannacht om morgen vroeg de trein te kunnen nemen naar Parijs. Voor hun beide zit de vakantie erop en voor mij nog een weekje voor ik de camperreis terug start.

SONY DSC                     Gisteren hebben we een afscheids etentje gehad dat aangeboden werd door Tineke en Wim. Wim heeft een van de geslachte hanen gerooktSONY DSC                     en gegrild. Daarbij werd sla en de heerlijke aardappeltjes van Tineke geserveerd. Als voorgerecht zalm gerookt door Wim. Nagerecht Griekse yoghurt met SONY DSC                     honing en walnoten. Het smaakte heerlijk. Wij hebben getrakteerd op de wijn. De laatste twee flessen Pommerade van 2003. Het etentje begon om 16.00 heerlijk in de zon. Uiteraard hebben de avond na het diner niet veel meer gedaan.

Vandaag is het mooi weer geweest en morgen wordt regen verwacht. Misschien ga ik dan wat werken. Vrijdagmorgen gaan ik richting Jan en Arienne. Daar blijf ik dan een paar dagen voor Tia en ik weer naar het hoge Noorden trekken.

Het voelt weer even vreemd om alleen te zijn. Het waren ruim vier gezellige weken met Gunn Berit en Herman. Ook Herman heeft zich uitstekend vermaakt op de camping. In totaal heeft hij 19 ijsjes verorberd in 17 dagen. Daarnaast de nodige frisdrankjes. Het was een dorstige periode :).

1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi Joop,
Op hoeveel staat jouw ijsjes/magnum-teller? ;)
Hoewel ik net al had gegeten 'liep het water me in de mond' van het plaatje van die Franse haan.
veel groeten van Natasja