Pagina's

woensdag 25 juli 2018

Geen bedankbriefje

Dat valt me nou echt tegen. Ik lever op tijd de gegevens aan. Ik betaal op tijd. Maar een bedankbriefje kan er niet van af. Het is allemaal zo belastingblauwzakelijk geworden. Nu ook weer. Ik heb netjes op tijd mijn inkomsten belasting formulier ingevuld en vervolgens de aanslag betaald. Maar nee hoor geen bedankbriefje. Hoe leuk zou het zijn om een brief te ontvangen met daarin een bedankje voor het gestorte bedrag en dat de dienst er weer blij mee is. Dat de overheid er weer leuke dingen mee gaat doen en wat voorbeelden geeft waar mijn geld heengegaan is. Maar nee hoor niets van dit alles. Jammer een gemiste kans. Maar o wee als je niet op tijd betaalt dan zijn de brieven met dreigende taal niet uit je brievenbus weg te denken. Gelukkig is me dat niet overkomen want ik was op tijd. Wel kreeg ik eerst een email waarin staat dat er op mijnoverheid site een bericht staat van de belastingdienst. Mooi effectief en papierloos informatie over de belastingaanslag. Maar wat schetst mijn verbazing dat ik toch nog weer met de post een brief krijg met dezelfde informatie. Lekker efficient. Maar een bedankje na het betalen kan er niet van af. Ik moet er maar mee leren leven.

Geen opmerkingen: