Pagina's

donderdag 26 juli 2018

Tracing & Tracking

Zoals reeds eerder gemeld mijn droogtrommel heeft het begeven. Niet zo’n groot probleem met dit aanhoudende warme weer. Maar toch. De sturingsmodule is defect. Ik heb een nieuwe besteld bij Bosch Frankrijk. post logoWeliswaar 30 euro duurder dan bij Bosch Nederland maar Bosch Nederland bezorgt niet in Frankrijk. Bestellen via internet verliep vlekkeloos en ik kreeg ook een bericht dat ik de verzending van de module door de Franse post kan volgen met Tracing&Tracking. Maar zoals bij alle T&T systemen het geeft nauwelijks actuele informatie. Ik zie nu al een paar dagen dat het pakketje onderweg is. Maar over waar het pakketje precies is en wanneer het afgeleverd wordt krijg ik nul komma nul informatie. En uiteraard als je belt krijg je een of andere nietswetende figuur aan de lijn die hetzelfde bericht van het scherm afleest. Verder vermelde de Frans Post dat de aflevering van pakketjes vertraagd kan zijn door de Tour de France. Nou wordt het nog gekker! Omdat er zo’n grote groep van die malloten zonodig bij dit weer in Frankrijk rond wil fietsen moet ik wachten op mijn module. Gelukkig het mooie weer houdt nog aan.

Geen opmerkingen: