Pagina's

maandag 27 juli 2009

Film premiere

Vanochtend heb ik de film aan Wim en Tineke (campingeigenaren van Le Portrait) laten zien. Ze waren enthousiast over het eindresultaat. Dus ik kon daarna de films in verschillend video format omzetten. Ik ben zelf ook zeer tevreden over het eindresultaat. (Video) filmen blijft een machtig medium om onderwerpen naar voren te brengen. Ofschoon de film wel een dezer dagen op hun site zal verschijnen geef ik hier al vast de premiere.

De rest van de dag zijn besteed aan boodschappen doen in Riberac en de bekende loos aktiviteiten van een camper. De dag was wat bewolkt maar het was beslist aangenaam. Vanavond weer gegeten op de camping. Het drie gangen menu betsond uit crepe met prei-chevre, eendfilet met champignons en peultjes en nagerecht van apricots met vier kruiden (kruidnagel, ginger, kaneel en peper) in een rode wijn saus. Daarbij U raad het al een fles St Emilion. Dit was dag 21 op Domain Le Portrait

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Joop,
Krijg het vakantiegevoel terug door je film. Super die ´tokkende´ kippen met versgelegde eitjes enzo. Ook culinair gezien een fijne vakantiestek hè.
groeten van Natasja

Anoniem zei

Hi, zoals beloofd gekeken.Geeft een leuke impressie. Ik kan me voorstellen, dat de eigenaren er blij/tevreden mee zijn.

Groet uit Alphen aan de Rijn van Marjolijn