Pagina's

dinsdag 18 augustus 2009

Een beetje Meer en een beetje Grrr

De afgelopen zondag en maandag zijn zeer warm geweest. Boven de 35C. Dus verkoeling was noodzakelijk. Het meer gelegen te bereiken via de camping biedt de beste verkoeling omdat het water zeer koel is volgens kenners. Herman en Gunn Berit hebben er afgelopen zondag nog maar weer een bezoek aan gebracht. Op het videofilmpje kun je zien hoe Herman zijn zwemrondje inclusief klimmen en springen kan afleggen binnen een minuut.

Maandag was weer een Meer dag maar nu een bezoek aan het meer bij Quinson gelegen op 15 minuten rijden van camping. Met z'n allen met de camper naar het meer waar de Olsson familie een fietsboot huurden voor een paar uurtjes. Voor mij een gelegenheid om samen met Tia wat rond te rijden en ik was zo dom om op maandagochtend boodschappen te doen in Aups. Gekkenhuis met al die toeristen die na het weekend weer zo nodig moeten shoppen zoals ik :). Afin weer het nodige inkopen gedaan.
Op terugweg hoorde ik het nodige gerammel in de camper en dacht dat wat Perrier flessen wat lagen te rollen. Maar na een stop bleek dat alle schroeven van het deurtje van het levenmiddelenkastje eruit lagen met als gevolg dat de lade steeds in en uit schoof bij het door bochten rijden. Grr. Onbegrijpelijk dat men zon'n slechte contructie maakt. In het algemeen vind ik dat in deze Knaus veel kleine dingen het nu al 'begeven' na slechts een 'jaar' gebruik. Tot nu toe is er wat loos met deurknop badcel,schroef van gordijnhouder voordeur, treeplank bestuursdeur, rolgordijntje in slaapgedeelte. Veel grrr van mijn kant op een dergelijke kostbare investering. Bij terugkomst in Tromsø ga ik maar een bij de dealer klagen. Het kastdeurtje hoop ik te kunnen reparen als ik bij Jan ben. Dus tot die tijd wat improviseren.

Geen opmerkingen: