Pagina's

vrijdag 14 augustus 2009

Pierre est arrivé

Pierre Cheval, het Franse vriendje van Hedda is gisteren ook aangekomen. Hij werd opgehaald in Manousque een plaatsje op circa 60 km van camping. De weg erheen via Esparre de Verdon verliep langzaam omdat het traject nogal smal en slingerachtig was. Om 16.30 reed de bus binnen en kon Hedda hem oppikken. De foto van Pierre doet me sterk denken aan een foto van Edgar of van Henk de broer van Nettie. Als ik terug ben dan zal ik eens in de archieven graven of de gelijkenis inderdaad zo frappant is als ik veronderstel De reis terug naar camping via Riez en bliksembezoek aan supermarket en daarna een late duik in het zwembad op de camping. Tijdens de rit terug werd ik wat lastig gevallen door een sprinkhaan die meelifte in de camper. Uiteindelijk tijdens het boodschappen doen sprong hij uit mijn shirt en kon het besstje een kopje kleiner maken. Eigen schuld dikke bult!

Gisterenmorgen werden we op de camping ook nog 'verrast' door een grote groep paarden die gezellig langskwamen om het terrein af te grazen. Voor iedereen een welkome afwisseling van het dagelijkse vakantie leven.
Ik heb gisteren ook even Arienne gebeld om af te spreken dat ik volgende week donderdag bij hun langskom. Weliswaar is hun vakantie bijna over maar het is altijd weer leuk om Jan en Arienne op hun Franse stek te zien.

Geen opmerkingen: